Journal archive for Google Scholar Robot!
Archives of Rehabilitation
فصلنامه آرشیو توانبخشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 16, Number 3 (2015-10)
Factors Influencing the Participation of Students in the Teaching–Learning Process from the Perspective of Faculty Members
عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Motor-independent Visual Perception Skill Indexes are Related with Reading Skills in Children with Cerebral Palsy
ارتباط مهارتهای ادراک بینایی غیروابسته به حرکت با مهارت خواندن در دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Muscle Fatigue on Normal Biomechanics of Shoulder Girdle: A Systematic Review of the Literature
تأثیر خستگی عضلانی بر بیومکانیک طبیعی کمربند شانهای: مروری نظاممند بر مطالعات گذشته
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing and Evaluating Validity and Reliability of Persian Version of “Dichotic Fused Rhymed Word Test”
ساخت و بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی «آزمون دایکوتیک کلمات همقافیه آمیخته»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Theraband Training on Position Sense of Internal and External Rotator Muscles in Male Athletes with Shoulder Impingement Syndrome
تأثیر تمرینات تراباند بر حس وضعیت عضلات داخلی و خارجی گرداننده شانه مردان ورزشکار مبتلا به سندرم گیرافتادگی شانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Craniovertebral (CV) Angle and Neck Pain among Male and Female Students with an Emphasis on Different Educational Levels
بررسی رابطه درد گردن با زاویه سر در بین دانشجویان دختر و پسر با تأکید بر مقاطع تحصیلی مختلف
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study the Relationship of Executive Functions with Behavioral Symptoms in Children with High-Functioning Autism
بررسی ارتباط کارکردهای اجرایی با علائم رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of the teaching of perceptual-motor practices and rhythmic movement on motor development in children with intellectual disability
بررسی اثربخشی آموزش تمرینهای ادراکی-حرکتی و برنامه حرکتی ریتمیک بر رشد حرکتی در کودکان کمتوان ذهنی آموزش پذیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles