You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
چالشهای دسترسی و استفاده از خدمات توانبخشی برای افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم: مرور نظاممند مهتاالسادات اعرابی، کیانوش عبدی
*، محمدسعید خانجانی
*
k55abdi@yahoo.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه خدمات توانبخشی در نظام سلامت و اقتصاد ایران طی سالهای 1381-1396 مهدی باسخا
** اوین-بلوار دانشجو- خیابان کودکیار- دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
me.basakha@uswr.ac.irچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهنمای مداخله تخصصی مددکاری اجتماعی در فرایند بازگشت به جامعه محکومین با سابقه خشونت محمد سبزی خوشنامی، ملیحه عرشی، فردین علی پور
*، محمدحسین جوادی، حسن رفیعی، سارا نوروزی
* گروه آموزشی مددکاری اجتماعی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تهران، ایران
Fa.alipour@uswr.ac.irچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه بار بیماری خانواده افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا، دوقطبی نوع یک و اختلالات طیف اوتیسم مسعود احمدزاداصل
*، احمد شجاعی، بهنام شریعتی، مریم رسولیان، وحید راشدی
* انستیتو روانپزشکی تهران
m.ahmadzad@gmail.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کووید 19 تهدیدی برای سلامت جامعه با ایجاد اختلال در یکپارچگی اجتماعی، یکپارچگی در منزل و فعالیتهای مولد الیاس منفرد، محسن واحدی، حجت الله حقگو
** گروه کاردرمانی، تهران، ایران
h.haghgoo@yahoo.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط بین سبکهای فرزندپروری با رشد اخلاقی کودکان پیش از دبستان با میانجیگری دلبستگی کودک فرزانه اسمعیلی، سیامک طهماسبی
*، علیرضا محمدی آریا، پوریارضا سلطانی
*
siyamak.tahmasebi@gmail.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی موانع خودمدافعهگری در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس استان خوزستان: تحلیل محتوای کیفی سارا بچاری، غزاله ماندنی
*، رویا قاسم زاده، شاداب شاه علی
* دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز،دانشکده علوم توانبخشی، گروه آموزشی کاردرمانی
ghazal.mandani@gmail.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر استفاده از صفحه تعادلی وی (WBB) بر تعادل عملکردی کودکان با فلج مغزی نوع آتاکسیک الهام شکیبا
*، سعید فطورهچی، ابراهیم پیشیاره، محسن واحدی، سید مهدی حسینی
* elhamshakiba.8374@gmail.com
elhamshakiba.8374@gmail.comچکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue