اثربخشی برنامه شناختی کاگنیپلاس بر شناخت اجتماعی (نظریه ذهن) کودکان 6 تا 11 سال دچار اختلال طیف اتیسم
ویژگیهای فرم بازسازیشده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا نوجوان در ارزیابی اختلال سلوک و همبودی با اختلال کمبود توجه بیشفعالی
تأثیر پلنوولگوس یکطرفه بر تعادل و عملکرد حرکتی اندام تحتانی درگیر در کودکان فلج مغزی اسپاستیک با توانایی راه رفتن
تأثیر توانبخشی شنوایی مبتنی بر تمایز زیر و بمی اصوات بر شاخصها و نتایج آزمونهای تشخیصی کودکان مشکوک به اختلال پردازش شنوایی