Journal archive for Google Scholar Robot!
Archives of Rehabilitation
فصلنامه آرشیو توانبخشی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 21, Number 2 (2020-7)
The Study of Vowel Space and Formant Structure in Mazani Language
بررسی واکهای و ساختار سازهای واکهها در زبان مازندرانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Effect of Custom Insole With CAD-CAM and Conventional Insole on FAOS Questionnaire Subscales in Patients With Plantar Fasciitis
مقایسه تأثیر کفی سفارشیساز با دستگاه CAD-CAM و کفی مرسوم بر زیرمقیاسهای پرسشنامه FAOS در افراد مبتلا به التهاب فاشیای کف پایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Swallowing Disorder in Multiple Sclerosis: Modified Version of the Screening Tool
اختلال بلع در مالتیپل اسکلروزیس: نسخه تعدیلشده ابزار غربالگری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Development of Communicative Functions in Normal Persian-speaking Children from 12 to 18 Months of Age: A Longitudinal Study
رشد کارکردهای ارتباطی در کودکان فارسیزبان دارای رشد عادی از 12 تا 18ماهگی: یک مطالعه طولی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Filial Therapy on the Parenting Stress of Mothers of Children With Autism Spectrum Disorde
بررسی تأثیر فیلیالتراپی بر تنش کل فرزندپروری مادران کودکان اُتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Meta-analysis Study of Work-related Musculoskeletal Disorders in Iran
فراتحلیل شیوع اختلالات اسکلتی ـ عضلانی ناشی از کار در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a Semantic Similarity Judgment Test for Persian Action Verbs and Non-action Nouns in Patients With Brain Injury and Determining its Content Validity
طراحی آزمایه قضاوت شباهت معنایی افعال حرکتی و اسامی غیرحرکتی فارسی برای بیماران با آسیبهای مغزی و تعیین روایی محتوایی آن: ابزاری برای بررسی رمزگذاری معنایی ـ واژگانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Content Validity and Reliability of the Persian Version of School Function Assessment in Children With Cerebral Palsy Aged 7-12 Years
بررسی روایی محتوایی و پایایی نسخه فارسی آزمون عملکرد مدرسه در کودکان فلج مغزی 12-7 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles